Arkadaşlar 21 haftalık hamileyim. Son 1 haftadır özellikle bacak ve baldır bölgemde aşırı eklem ve kas ağrılarım var. Özellikle geceleri artıyor. Araştırdım hormonlara ve rahmin büyümesine bağlı olarak gelişiyor diye okudum. Benzer durumlar yaşayanlar var mı? Uykumdan uyandırıyor bazen şiddetle, ne tavsiye edersiniz? Ağrı kesici içmek istemiyorum.