Duyguelif Kızlar ben ilk bebeğimi 9.haftada kaybettim kalbi durmuştu. Yapılan tetkikler sonucu kan pıhtılaşmasi durumu çıktı ciddi boyutlarda. Şükürler olsun şuan yeniden hamileyim 8.haftama girdim. 🙏 Sizlere sorum şu: Benzer problem yaşayıp yolculuk yapanlar var mı? Benim ister istemez en azından 1-2 saatlik yola çıkmam gerekiyor. Siz neler yaptınız? Bana bu anlamda yolculuk yap yapma denmedi hiç. Aksine hareket olur dendi😮
Glmgkcmm Duyguelif canim 1 2 saatlik yolculuk seni zorlayacak diye düşünmüyorum ben yinede doktoruna bir sor derim
Asya_2402 Duyguelif bende de pıhtılaşma bozukluğu var ve ilaçlara da geç başladım bu süreçte yolculukta çok yaptım başka şehirde çalışıyorum ailemin yanında gidip geldim 6-7 saatlik yolculuklar demek bu.Çok şükür sorun olmadı korkmayın siz de.
Miss Duyguelif Bende de kan pıhtılasması sorunu cıktı sımdıkı hamılelıgımde coraspın ve ıgne kullanıyorum 1.2 saat yolculuk ta sıkıntı yok ben hergun yapıyorum uçak yolculuğu harıc
Duyguelif Glmgkcmm IlaydaOrhanKopuz bende kullanıyorum ecopirin ve oksapar . Kullanmak zorunda kalıyoruz zaten aynı şeylerin yaşanmaması için. Söyle bir şey var bütün sene çalışıp yazın biraz gezelim istemistim. Şimdi tedirginlik var elbette.
IlaydaOrhanKopuz Canım bemde de kan pıhtılaşması var iğne ve coraspin kullanıyorum.şuan 14+4 haftalığım.ama gebeliğimin başından beri bi kaç saatlik yolculuk yaptım bi kaç kez bi sorun yaşamadım doktorum da sakınca görmedi hatta gittiğin yerlerde yürüyüş de yap dedi 😀
yldzyldz IlaydaOrhanKopuz kan pıhtılaşması olup olmadığını nasıl anlaşılıyor test yapılıyor denildi ama nerde nasıl ?
Bayan_melek IlaydaOrhanKopuz kan pıhtılaşması derken heterezigot mu yoksa homozigot mu vardi acaba sizde
Duyguelif Asya_2402 ilk bebeğimi 6saatlik yolculuk sonrası kaybettim. Tam olarak sebep bu mu belli değil ama hareketsizlik iyi gelmiyormus uzun yolculuklarda . O sebeple emin olamadım
REYHANdnmz Allah’ın izniyle bişey olmaz .aynı durum bende de var .kimseye demedim hamile olduğumu hatta Kayseri’den Trabzon’a gittik aynı gün yine döndük
REYHANdnmz Allah’ın izniyle bişey olmaz .aynı durum bende de var .kimseye demedim hamile olduğumu hatta Kayseri’den Trabzon’a gittik aynı gün yine döndük
Elcnerdgn Canım bu konu da sana net bilgiyi ben veririm 24haftamın icindeyim ve kan pıhtılaşma hastalığım var hiç kaybım Yok önceden tedbir alındı benim. Ben mecbur bu hastalık yüzünden ankaraya her ay yolculuk yapmak zorundayım hastane icin ve 2-3saatlik ortalama sürüyor. Ve hiç bir sıkıntı Yok sıkıntı da yaratmaz. Sadece sen kendini koru yeter hastalığın engel değil. İğne ve günlük asprin de kullanıyorum
Duyguelif Elcnerdgn bende iğne kullanıyorum. Ecopirin de alıyordum . Lekelenme olunca ecopirin i kesti doktorum