Canım öncelikle hayırlı doğumlar diliyorum ama avrasya hastNsi tam bir pişmanlık yaşadıklarımı anlatmam çok uzun olur ama şunu sölim dogumum tam bir faciaydı çocuğumun kalbi durmaya yakın 6 cm açıkla acil sezaryene alındım sabaha kadar beni hiçbir müdahale yapmadana suni sancı vs gibi beklettiler ve sabah doktorum Gülfem hanım gelemeyeceğini söyledi baska bir doktor secerek sağolsun o doktorun gelip hemen müdahalesiyle doguma alındım sonrası çocugun suyunun bitmesi yüzünden çocukda bazı sıkıntılar yaşandı ve bunun dogustan kaynaklı oldgunu söyleyerek bizi ne aglattılar şükürler olsunki çocugumda hiçbirsey çıkmadı dahaasıda var tabiki ama özetle bizim avrasya hikayemiz malesef ki hüsrandı