4d de bakarken bebeğinin yüzünün önünde ne kadar su olursa o kadar iyi görünürmüş. Doktorum öyle anlatmıştı, 24. Haftadayım son 2 kontrolde bebeğin yüzünü net göremedik. Ters duruyo zaten bizimki. Yüzünün önünde de plasenta oluyo. Çok az bi boşluk oluyo. O yüzden görünmüyormuş. Tam tersi dursa önünde çok su olur net görürüz demişti. Belki sizinde aşağıda olduğu için önünde su yoktur. O yüzden görünmüyordur 🤷♀️