buseazizoglu Kızlar bebişlerinizde gaz sıkıntısı olunca ne yapıyorsunuz ya ? Benim bebek gündüzleri çok rahat oluyor gece olunca başlıyor sancıdan ağlamaya. Damlada veriyorum az işe yarıyor siz başka neler yapıyorsunuz bütüüün fikirlere açığım 🙏🏼
guneysmom buseazizoglu biogaia adlı bi damla kullandım onun dışında kiraz çekirdeği kemeri vardı bayağı işe yarıyordu onu kullandım genel olarak o şekilde atlattık zor zamanlar ama 😭
Mammimammi buseazizoglu masaj. Emin olun eger dogru şekilde yaparsanız ve düzenli yaparsanız gaz falan kalmıyor. 3 oğlum var. Hiç ne damla ne de başka birşey hiç kullanmadım. Gayet de gazlılardı. Masajla çıkardım hep. Birde çok zorladııgnda sıcak havlu yada kiraz çekirdeğini ısıtıp karnına ve ayak tabanına koydum. Daha rahat çıkardı.
Yaagmurr buseazizoglu canım internetten bak bi gaz masajlarına ben öyle öğrenmiştim bide karnına sıcak havlu koy ayaklarını sıcak tutmaya çok özen göster yoğurt ayran süt vb şeyler yeme rezene veya kimyon çayı iç rahatlatır inşallah
endobeybi buseazizoglu Tummy Tub ve sonrası masaj çok iyi geliyormuş. Youtubeda videolarına bakıp uygulayabilirsiniz uyku öncesi 😌