minikmucizemmmmmm Mineaky bende bu ay başladım çikolata kistim var benimde. 23 nisanda adet oldum ama macun 26 nisanda elime geçti o gün başladım. Kullanmaya devam ediyorum ovülasyon testim yok ama bir kaç gün daha kullanıp bırakcam inşallah faydasını görürüz 🙇🏼♀️
Mineaky minikmucizemmmmmm inşallah görürüz canım inanarak kullanalım geve kalırsan banada haber ver umut olsun
Mineaky Mrvklnc amin inşallah bende şuanlık 1 kutu aldım 2 gündür kullanıyorum adetim tam sökülmedi ama inşallah etkisini görürüm
minikmucizemmmmmm Mineaky tamam sende umutlu ol zaten ilk ay olcak diye bişey yok hayırlısını nasip etsin rabbim fazla aratmasınn bize de vesile olsun🥰
Mineaky Almla geçmiş olsun canım Allah en kısa zamanda tekrar sağlıkla nasip etsin inşallah. tekrar kullan istersen demekki sendede işe yaramış