Denizimduygum0101 Kızlar sizlere bir sorum olacak. Ben 22 haftalık hamileyim ama günden güne ağrılarım oluyor rahim ve bacağı birleştiren bölgede özellikle yataktan kalkarken çok zorlaniyorum. Benim gibi olan var mi acaba ? Ilk gebelik bu arada..
Senayyalcin Denizimduygum0101 Bende vajina ve bacağın birleştiği kısım tam olarak ve sağ taraf sadece aşırı ağrıyor geçmek de bilmiyor maalesef
Cigdm Denizimduygum0101 canım 19 da başladı 23 e kadar ağrıdı 23 24 de iyidim 25 in ortasında tekrar başladı 26 yıl yine ağrıyor diosporal 610 magnezyum var en iyi magnezyu bu bunu sor doktoruna al günde ikitane sabah akşam kullan zaten doktor yazıyor ağrım var dediğin an magneyum bu degim magneyum kasilmayada iyi ağrıların epeyi hafifler düzenli kullanirsan
Denizimduygum0101 Senayyalcin ya normal mi acaba bir sıkıntı olur mu bebek için çünkü çok zorlaniyorum hareket edesim gelmiyor bu yüzden
Senayyalcin Denizimduygum0101 Bir sıkıntı olacağını sanmam hamilelikten kaynaklı olduğunu söylemişti doktorum magnezyum kullanabilirsiniz hafifletiyor ☘️