Lulemom Kızlar annemin safra kesesi alınması gerekiyo. Yarın gün almak için doktora gidicek ama ameliyattan sonra zor oluyo mu. Yakınlarınızda vardır belki olan. Hastanede babam kalamaz. Bi ben varım. Virüs var diye beni istemiyor annem. Bide yatağa oturup kalkarken yükünü taşıyamam. Babamda kalamaz. Tek başına idare edebilir mi. Çok zor oluyo mu. Teyzemi mi arasak dedik ama virüs olunca öyle kimsenin de vebaline giremiyoruz. Gerçi hemşireler falan oturup kalkarken yardım eder sanırım dimi. Nasıl bi süreci var bilen varsa anlatabilir mi
GulcanDongel Lulemom tek başına bırakmayın lütfen, hamile değilseniz annenizi dinlemeyin, hemşireler yardım etmiyo ki, yanında biri olsa daha güvende olur, ben olsam asla bırakmam annemi, ya bisey olsa gece kim görcek😔 hamile değilseniz siz gidin.
Esrakuku Lulemom ben oldum ameliyat 2 sene oldu yanında mutlaka birisi olması lazım yataktan tek başına kalkamaz hemşirelee hiç ilgilenmiyor mutlaka birisi olsın ben 1 hafta hep yardım alarak kalktım yataktan
Elif5361 Lulemom Benim ablam doğum yaptı 40 gün sonra hemen safra kesesi ameliyatı oldu hastanede eşi kaldı bebeğe biz baktık ameliyattan sonra tabiki dinlenmesi gerekiyor öyle aman aman etkilemedi ama doktor ve hastaneden çok memnunduk geçmiş olsun
Oozgn Lulemom refakatçi bulmanız lazım ben kendim oldum laparoskopi ile oldum ama ağır geçti tek başına yataktan kalkamaz 5 gün yattım hastanede
GulcanDongel Lulemom başka birini bulun, inan çok zor olur kaynanam olmuş seneler önce, çok zormuş ameliyat.
Lulemom Esrakuku napacağımızı bilemedik ki. Annem kilolu ben kaldıramam hamileyim. Birini bulucaz o zaman. Teşekkürler 🙏
Lulemom Oozgn anladığım kadarıyla zorlu bi süreç. Biz bi gece kalır rahat geçer falan gibi düşünmüştük. Teşekkürler 🙏
Oozgn Lulemom laparoskopi olursa genelde 1 veya 2 gece yatistan sonra taburcu olunuyor diyorlar belki herşey güzel gider çabuk çıkar inşallah benim agir geçti
Heyoo92 Lulemom ben de oldum ameliyat. Sonuçta neşter değiyor vücuduna. O yüzden en azından bir hafta yardımcı olacak biri lazım. Uyandıktan sonra ağrılar oluyor. Kalkıp oturmakta zorlanabilir o bakımdan yardım edecek birisi gerekiyor malesef.
Burcuckmk Lulemom ne kadar ufak bir kesisi de olsa ameliyat canim mutlaka insana ihtiyaç duyuluyor hemşireler surekli yaninda olamaz Bende oldum ozellikle ayağa kalkana kadar ve ayaga kalkarken cok ihtiyaç duyuyorsun yardimciya
Pasiflora Lulemom laparoskopi oldum muhakkak refakatçi şart çünkü yürütün hastayı diyorlar ve tam karın bölgesi olduğu için oturup kalkmak tek basına sıkıntı ameliyattan gelince üstünü basını giydirecek biri lazım 1 2 gün içinde taburcu ediliyor ama hastanede tek kalamaz hemsıreler de yogun oluyor hep bi hasta ile ilgilenemiyorlar malesef
Mom54544 Lulemom Laparoskopi ile olduğu için 1 gece yatar çıkar bişey çıkmazsa ama yanında birinin olması lazım ben Laparoskopi olduğumda annem iyide yanimdaymisti yoksa yapamazdim tek başıma ha özelde oldum hemşireler ilgililerdi ama her istediğinde oturup kalkmasi çok zor oluyo ameliyat sonrası eğer kimse yoksa bakabilcek hemşire hasta bakıcı tutabilirsiniz babamın yengesi ameliyat oldu 9 çocuğa rağmen babamın dayısı hiç birini istemedi günlük ücretli hasta bakıcı tutmuştu hastaneden çıkana kadar o uzun kalmıştı Allah’tan bişey çıkmazsa 1 gece yatar çıkar anneniz sonrasında evde idare edebilirsiniz önemli olan hastane gecesi sanırım sizin için
Hazal_hazar Lulemom refakatçi olması gerekiyor agir bir ameliyat lakin orda tek basina olmamasibgerekiyor 15 sene once ben oldum nekahat donemini evde tekbasina yapabilir lakin ameliyat cikisinda taburculuk surecinde birisi olmasi lazim
Gayenur Lulemom Ben oldum canım ağrılar çok oluyo ameliyattan sonra benim kız kardeşim vardı yanımda sürekli hemşireyi çağırdı duramıyodum