Senemolcay biraz daha geç kalmadan yaptırmanı tavsiye ederim canım, mesela bana bir ay termin süresi verdiler. Ki şu an yasak var atölyelerin çoğu kapalı, 17 mayıstan sonra açılacak. 17 mayısın üzerine bir ay ekleyip hesaplamalısın. Geç kalmanı istemem çünkü benim de 37.haftamda gelecek kısmetse ben de geç kaldım 😊 bizim sayfa Hello Baby Collection