Kubraselamii13 ![]https://i.resmim.net/i/IMG-20210502-WA0014-scaled.jpeghttps://) Merhaba kızlar daha önce ilk gebeligimde kürtaj olmak zorunda kaldım gelişmedi ve kalp atışı yoktu catlatma ignesiyle olmuştum 2 aydır ovulasyon testi deniyordum bu gün 4 gün oldu geciktim test böyle çıktı net olamadım ama var mı acaba??
Kubraselamii13 Kubraselamii13 Birde daha önce benim gibi olup kürtaj olup nasıl Bi tedavi izlendi fikir amaçlı sanırım kan sulandirici kullanmam gerekiyor
Elif19851985 Kubraselamii13 pirtilasma varsa kullandiriyorlar cnm kan sulandiriciyi öyle bir durum mu var
[silindi] Kubraselamii13 ben dde gebelik planlıyorum bana da kan sulanrıxı verdi kullanıyorum 1 kaybım var. Sanırım önlem amaçlı verdi. Pıhtılaşma bakılmadı.
Kubraselamii13 Elif19851985 doktorum öyle tahmin etti genetik bozuklulugu hemen bakana gerek yok sonuçta ilk gebelik dedi
Zelsonr Kubraselamii13 Var gibi canım🤭❤️ En net sonuç kan tahlilindedir yarın ver canım hayırlı haberlerle inşallah bekliyoruz bize de haber verirsin 😘
Kubraselamii13 Ertugrul göğüs hassasiyeti koku hassasiyeti var midem bulanıyor ara ara adetim gecikti 4 gündür kaşık batması ağrısı oluyor