Mavi34 çok zor biri ile başa çıkmakta zorlandım olumsuz olup 2.ye hiç gücüm kalmazdı sanırım çok yorulmuştum çünkü 4 buçuk senenin lafı sözü direnişi gülümserken aglayisi kimsenin duymaması çok zor iyi düşün iyi olsun canım inşallah bu sefer seninle olcak bebeğin dua et bol bol hem 2.de tutma ihtimali daha yüksekmiş senin haftalarinda benimde yüreğim agzimdaydi her 2 hafta da yada haftada doktoru arayıp gidiyodum Allah razı olsun hiç söylenmeyen gulerek bakardı canım doktorum ağladım güldüm hep yanımdaydı hala da yanımda direniyoruz onda muayene olabilmek için maddi açıdan ,😂