busegrr Eylulgunes4444 benimde gecikmeden bir sonraki gün yaptığımda negatifti, 3 gün sonra tekrarladım pozitifti inşşşalllah sende güzel sonuçlar alırsın✨🌼
Eylulgunes4444 busegrr ayy gerçektenmi inşallah ya sordukları negatifse yoktur gebelik diyordu çoğunluk çok mutlu oldum umarım benim de pozitif olur rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etain
busegrr Eylulgunes4444 gerçektenn hatta 10+5 olduk bile doktor geç döllenme demişti bana☺️ hadi inşallah olsunnnn seninde ama her ihtimali göz önünde bulundur nasip işi🙄
Eylulgunes4444 busegrr yok çok fazla umudum yok adet ağrılarım var ama acaba diyorum bir de gecikme oldu