Gayserili38 Cnsbebek bu haftalarda normalmiş bağırsaklar boşalıp doğuma hazırlık muz yemeği deneyin bol su için bence bırakın bağırsaklar boşalsın aşırı şekilde ise Doktora sorun bence
Sakine07 Cnsbebek canım ben doktoruma sormuştum normal demişti bağırsaklar yumuşuyormuş son haftalar sık idrar ve ishal normal demişti
Serryy Bende ayni durumdayim 39+2 yiz bizde 38 haftadan beri boyle dogum belirtisi olabilir yaziyo arastrdigimda bol su icin yaziyo su kaybi olur die
Cnsbebek Serryy aynen bende öyle okudum yine aklımda takılı kalmasın diye sormak istedim teşekkür ederim 🙂😍🙏