Yaaravulu Büyük filizkrc55 büyük ıhtımal sezaryan olursun Açılman faln olursa normale alırlar zaten Normal doğurmanı tavsıye ederım
Ciara93 filizkrc55 4 kilo üstünü sezeryana alıyorlar, haftan dolmuş keşke bu zamana kadar sorsaydın bir doktora
LiyaNehir 40+0 oldum bende pazartesi kontrol var ama şu son iki gün daha zor geçti yarın nasıl geçecek bilmem 🤷♀️ ara ara kasılma ve adet ağrısı gibi ağrılarım var. İnşallah Pazartesi sancı çıkar açılma olur da bebeğim normal yoldan doğar. Son hafta çok zormuş 🙇🏼♀️
LiyaNehir Şu aşamadan sonra beklemedeyiz galiba yürüyüş yapmak çok zorlaştı artık. Plates topu bile yoruyor artık beni sizler nasılsınız bilemiyorum
LiyaNehir Canım 4 kilo da olmuş olabilir kilosu aynı da kalmış olabilir. Son hafta kilo alımı duruyor demişti doktorum ama bebekten bebeğe de farkeder diye düşünüyorum
LiyaNehir filizkrc55 devlet hastanelerinde isteğe bağlı sezeryan yapmıyorlar diye biliyorum. Normal doğuma engel olacak bir durum varsa o zaman sezeryana direkt alıyorlar ama engel teşkil etmiyorsa önce normal doğuma yöneliyorlar canım