5 günlük taze anne olarak söylüyorum ki elektrikli göğüs pompası, göğüs ucu kremi ve göğüs pedi muhakkak alınmalı bence. Benim ilk etapta sütüm pek gelmedi ve elektrikli göğüs pompası sayesinde şu an sütüm çok iyi geliyor. Ve emzirme ve göğüs pompası nedeni ile de göğüs ucu tahriş olup yara olabilecek duruma geliyor. Her emzirme sonrası Incia göğüs ucu kremi kullanıyorum ve göğüsteki o tahriş iyileşiyor. Incia’nın içeriği de temiz bir ürün. Göğüs kalkanına gelirsek de Philips Avent göğüs kalkanı almıştım ama bir kere kullanabildim henüz. Çok gerekli bir ürün değilmiş bence. Bir daha kullanır mıyım bilmiyorum açıkcası.