mujdezengin Merhaba kızlar bugüne kadar prilam kullanıyordum bugün deneme amaçlı ilacı içmedim ama sonuç değişmedi kusmalarım geçmemiş , bu durumu yaşayan var mı ? Ne zaman geçecek cidden çok kötü bir durum
Aylinsemih mujdezengin 6 aylık olduk çok şükür şimdi arada oluyor ama yediklerimizin içtiğimiz suyun bile etkisi var bana doktor tarif verdi 3 aydır ilaç içmiyorum bu tarifi de bulantim olunca yapıyorum hemen kesiyor şimdi dene bak hemen etkisini görüceksiniz sabah kahvaltının yanina 1 bardak sicak süte 1çay kaşığı tarçın köy ic demisti daha yarıya gelmeden kesiyor tadida sahlep gibi oluyor
Zeynep1111 mujdezengin 31. haftama girdim hala aynı ramazandan 1 gün önce denedim içmemeyi gözümü kusarak açtım güne🤢 heralde doğuma kadar içmeye devam edicem aksi halde yemek yiyemiyorum
[silindi] Ben 29.haftadayım 2 gündür deneme amaçlı içmiyorum prilam benim de hala aynı. Bazılarının uzun sürüyor sanırım. Biraz da bünyem mi alıştı acaba ilaçla diye düşünüyorum. Bilmiyorum.
mujdezengin [silindi] ilacı kullanmasak bu sefer yeterince beslenmiyoruz doktorum ılacın bir zararı yok dedi bende kullanmaya devam edecegım yoksa birsey yiyemiyorum
mujdezengin Aylinsemih ilaçsız süt asla içemem yeni yeni kendime geldim ilac içmeme rağmen inşallah geçer kısa zamanda çok teşekkürler