Merhabalar, Aralık ayında ilk kez gebe kaldım fakat beta hcg hormonum yükselmedi, kimyasal düşük yaşadım. Bugün tekrardan test yaptım, kan testi de verdim ama 5 haftanın içinde görünmeme rağmen hormonum 156 çıktı. Sanırım daha yüksek olması lazım. Düşük riskim yine var mıdır sizce? Salı günü ikinci kez kan vericem ama aklım kaldı bu durumda, danışmak istedim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.