ArminN 14 haftalığız kızlar bazen karnımda bişeyler hissediyorum ama anlam veremediğim daha önce hissetmediğim hisler ama her zaman olmuyor bazen nasıl anlıycam bebişimmi olduğunu🤷🏽♀️
Aysegultkk ArminN 14. Hafta çok erken hele kii ilk gebelikle hissettiğiniz gazdır muhtemelen, benim ilk hamileliğim ve 18. Haftada hissettim 😊
yelizyeliz ArminN 20.haftadan önce mümkün değil hissedilmesi. Rahim henüz incelmedi bile.. Bağırsak hareketleridir onlar
Milenka ArminN kişiden kişiye değişiyor 😂ben 23.haftaya kadar bebek hareket etti diyemedim. Gözümle görünce tamam işte oldu demiştim 😂😂 Öncesi belirsizlikti
Ebruuuucn1 Bence erken değil ben de hissediyordum özellikle gece yatınca hissederdim en çok veya gece çalışırken hareket gibi bişey olmuyor zaten normaldır ☺️
rabiagucer03 ArminN Ya tarif edilir mi bilemiyorum ama denicem az çok anlarsın anlık saniyelik haraketlenme olur minik minik bak çikolata ye yan uzan dinle bakalım bebiş mi 😅
Milenka ArminN daha erken aceleye gerek yok 24.haftaya kadar hissetme zamanı var özellikle ilk hamilelikte
Eceatesx ArminN zaten çok farklı bişe gercekten tekme hiiseetiginde ayırt edebiliosn tarifi çok zor ❤️❤️❤️😍😍😍😍
Aysegultkk emiras59 ilk hamileliğiniz mii? Kişiden kişiye değişir özellikle ilk hamilelik de bana doktorum 21e kadar yolu var demiştii kii ilk hissetmeler böyle karıda kelebek gezmesi gibi tuhaf ama çok güzel oluyor inşallah en yakın zamanda sende hissedersin🌸