Burcinatass 7haftalık gebeyim hapşururken karnım da bir acı ve dalgalanma hissediyorum sizce bu normal mi?
a_burcu_bur Burcinatass bende de oluyo canım, 15 haftalık olduk 🤲 ve bi kere cidden korkmuştum, acayip bi ağrı olmuştu ama bişey olmamıştı 🤲🤲
Dilekcnkn Burcinatass Ben 16 haftalığım birde alerjik astım var kendimide kasınca ağrı giriyor kasmasak aslında sorun olmaz ☺️
zeynepemiromer Burcinatass bende o haftalar da yaşadım sonra korkuyordum birşey mi oluyo diye ama geçiyor canım sonraları:)