Merhaba
Yumurtlama gününü değerlendirdim 3 gun. Üzerinden 10 gün geçti göğüs ağrım baş donmem mide yanmam bel ve kasık agrim var. Adet gecikmemi bekliyordum test yapmak için ama 2 gündür kahverengi akıntı var ve adet olacak gibi hissediyorum. Tecrübelerinize ihtiyacım var 😔