-Eflatun- bende tüp bebekle oldu canım vallahi bende çok korktum inanki seni çok iyi anlıyorum ama stres edince bebeklerimiz çok etkileniyormuş doğduğunda o uyumayan sürekli ağlayan kolik bebeklerden oluyormus ve gelecekte psikolojik bozuklukların çoğu anne karnından başlıyormuş.o yüzden böyle ya kalbi atmazsa diye düşündüğüm kötü düşünceleri aklıma gelir gelmez hayır hayır düşünmeyeceksin hersey güzel olacak bu sefer gerçekten hersey güzel olacak diye kendime moraller veriyorum . İşe yarıyor bak sende dene :)