Minnakkannesi ben sütyenlere sığamayınca aldım 2-3 tane kapsız emzirme sütyeni, Doğum sonrası da kullanmak için. 2-3 gün önce 3-4 tane daha aldım sarkma olmadı, yarım atlet gibi, gayet güzel toparlıyo. Kaplı takamıyorum çok sıkıyo beni, göğüs ucu belli oluyo illaki ama ben süt geldiği için göğüs pedi kullanıyorum o sorun da ortadan kalkmış oluyo 🤗 kaplı hiç almadım ileride ihtiyaç duyarsam alırım, 3 tanesi e bebeğin sütyeni gayet rahatlar, diğerlerini trendyoldan aldım satıcı HİLARİTY diye kaliteli ürünleri tavsiye ederim 🤗😍