Esrabayrakdar Dryaelik Ben oraya gidiyorum eltim orda doğum yapmıştı baya memnun kaldı doktordan falan tavsiye üzerine bende orayı tercih ettim gerçi yakınlarda cokda hastane seceneğide yokdu.