Şuan 32 haftalık hamileyim ilk gebeliğim iki haftadır sancım varmış ama ben daha şiddetli birşey beklediğim için anlamamışım doktor nts de fark etti serum la o an için tedavi etti yalnız ben hala hissediyorum hatta daha sık ve şiddetli oluyor sanki başka bu durumu yaşayan var mı çok endişeliyim erken doğurmak istemiyorum…