Merhaba anneler 33 haftalik hamileyim 29.hafta covid testim pozitif cikti evde yatarak ilaçsız geçirdim aradan 3 hafta geçti dun yine sirt ağrım başladı bugünde burnum tıkanıp açılıyor ve öksürüyorum halsizlikte var 1 ay içerisinde 2 kez covid geçirebilir miyim gecen sefer hastaneye gittiğimde test alıp eve gönderdiler simdi tekrardan gitmek istemiyorum ama öksürük beni korkutuyor cok geç iyileşen var mi acaba