Arkadaşlar doktor boş gebelik teşhisi koydu ve kürtaj olman gerekiyor dedi. Boş gebelikte kürtaj olmak şart mı kendiliğinden düşmesini beklemenin bir sakıncası olur mu acaba ? Bir de son adet tarihine göre 12 haftalık hamileyim ama boş gebelik denmesine rağmen şu ana kadar ne bir ağrı ne bir kramp ne bir lekelenme ne bir kanama hiçbir sorunum şikayetim yok sizce bu normal mi ? Bilgisi olan böyle bir şey yaşayan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi lütfen 🤲🤲🤲