Ceyo93 d1l2k sancılar yüksek ama sık değil pazara kadar sıklaşmasını bekleyeceğim gelmezse pazar acilden giriş yapıp doğumu başlatacaklar pazar tam 41 daha fazla bekletmiyorlar zaten
d1l2k Ceyo93 bende 39+5 im bi kere 100 u sonrada genelde 50 civarı çıktı ama doğru düzgün bi bilgi alamadım kendim hissetmiyorum sancıyı ama
Umudum06 Halimeege Ben gebelik okulunda ders Görüyorum Ders gorenleri Hastanın refakaçısını alıyorlar Sezeryandada alıyorlar