Skardelen Kızlar şehir hastanesinden memnun olan var mı bir de üçlü tarama için hangi poliklinikten randevu almak lazım 🤔
Ceyo93 Skardelen hamileliğimin başından beri oraya gidiyorum memnunum gebe polikliniğine alsanız yeterli
030215 Skardelen merhabalar bende bugun ıkılı test sonucum ıcın hastanedeydım hersey normal olması gerektıgı gbı ama yıne de 3lu taramayıda yapalım dedı bende bı endişelendım sizi nasıl bılgılendırdıler acaba ?
030215 Skardelen 2 hafta sonra 3lu ıcın gıdıcem ben cok memnunum necatı hocayı çok tavsıye edıyolar bende ona aldım bu sefer ☺️
Ceyo93 Skardelen beni hiç geçiştiren doktor olmadı kgsunu bile sorduö ikilemeden cevap verdiler aksi durum yaşamadım
arzubldk Skardelen valla bende hep aynısına gidemiyorum çalışıyorum bide randevu zamanına kim denk gelirse ona alıyorum ama hepsi ilgili memnunum ben
Ceyo93 bebyjsf Mehmet çınara ilk kızımda çok gttim çok naif bi insan gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz
Mom54544 Necati bey ve Fatma hanıma randevu arayanlar bende gorunuyo 20 sine randevuları MHRS den bakın isterseniz
_Aysgll_ Mom54544 Çok zor bulmuştum Necati hocaya randevuyu. Sürekli de acilmiyo ya. Bildirimleri açmıştım öyle farkedip almıştın randevuyu 🤗
Skardelen 030215 bende de aynı şekilde ikilide çok şükür hiç bir sorun çıkmadı istersen yaptırabilirsin dedi bende kararsızım aslında
_Aysgll_ 030215 Bende ona aldım ilk defa gitcem kendisine 7 Mayıs’ta gitcem inşallah 🤗 Çok zor buldum randevuyu ama ya bide cabuk tukeniyo .
030215 Skardelen Aynen insana bi kuşku düşürüyolar rabbımden gelene razıyız tabı kı ama korktum bende yaptrmıycam ama karar verdım sonucta aldırma gbı bı durumumuz söz konusu degıl 🌸