LivaLiva canım spinal de hiç birşey hissetmiyormuşsun epidural olma zaten hiç bir doktor sen istemediğin sürece epidural yapmıyor sezeryan dediğin spinal oluyor.benim kuzenim teyzem hepsi spinal oldu.sakın komple bayıltmalarını da isteme ağrıyla uyanıyorsun hatta emzirdiğini hatırlamayan anneler var. Benim doktorum bana dedi ki spinal de bacağını kessem alsam hissetmezsin :) tam 1 ay kaldı doğumuma inşallah burda paylaşırım olan biteni beklemede kalın :)