Byby99 Geçen sene alanlar tekrardan başvuru yapabiliyor mu acaba bilgisi olan var mı? 2 gün önce başvurdum kapsam dışı faz1-2 yazıyor
annesininpirensesi Byby99 Gecen sene almismiydiniz birde ne zamn kapsam disi yazdigini gordunuz direkmi kabul etmedi
Byby99 annesininpirensesi geçen sene mart ayında hiç başvuru yapmadan eve gelip verdiler haberim bile yoktu öyle birşey olduğundan. Yeni başvuru yaptığımda da birgün boyunca süreç devam ediyor yazdı sonra kapsam dışı olarak gözüktü
lisansli_Mom49 Alanlara tekrar veriyorlar kayıtları var zaten onlarda benim tekrar tam kapanma olarak kapsam dışı diyor hadi inşallah 😍