Dilaraturan56 Kizlar gebeyim ve emzirmeyi kesmek icin doktor dostinex ilac verdi gebeyken kullanan oldu mu bi zarari varmidir korktugum icin soruyorum internette kullanmayin diyor recetede oyle ne yapmalıyım
Ozge98 Dilaraturan56 o ilacı bende kullanmıştım gebe kalmadan önce ama doktorum gebe kaldığını öğrenir öğrenmez bırakman gerekir demişti bence doktorunuza danışın