paradiseeeeee çok açıklayıcı bişi söylemedi aslında nst giriyorum 26 haftadan beri sancım çıkıyordu az da olsa progestan verdi onu kullanıyorum ilk zaman yüzde 80 ağrılarım geçmişti ama son zamanlarda yine artmaya başladı bebek büyüdükçe sanırım
birde 55 kilodan yukarı çıkan biri değildim 67 kilo oldum ve 1,5 yaşında kızım var iki hamilelik araştıra yakın ondan olabilir diye düşündüm kendimce ama artık bir an önce zaman geçip hayırlısıyla sağlıkla doğurmak istiyorum