Beyzan prenses01_ varla yok arası derken nasıl yani çok az mı hareket ediyor. Yatıp dinlenmeyi denediniz mi
Pinaralper prenses01_ merhaba Haftamdayım gecen hafta benımde basıma geldı 1.5 gun cok az hareket ettı sonra normale dondu doktorumu aradım kahvaltını et 2 saat bekle hala hareket etmezse gel dedı ama gerek kalmadı cok sukur sonrasında aradı ve bebegın yer degıstırdıgı ıcın hareket etmemıs veya sen az hıssetmıs olabılırsın dedı bu haftalarda normalmıs uzun sure hıc hareket etmezse ozaman korkmak gerek senınkıde az sa benımkı gıbıdır takıp et kendını yarına kadar
Beyzan prenses01_ yani şöyle söyleyeyim benim bebeğim 30 haftalık gün içinde çok hareket etmez simdi yattım uzandım sert vuruyor. Sabaha kadar bekleyin olmazsa sabah bir doktora gidin içiniz rahat etsin
Seda-1 prenses01_ o haftalarda bende çok yaşadım çokda post açmışındır çok normal gün boyu 2 3 kere haraket ediyorsa yeter demişti doktorum bana
Serenayeflin Uykuları çok daha fazla oluyor ilk doğdukları ay bile 18 saat uyuyorlar :) endişelenme lütfen bende 29.u haftadayım aynı senin ki gibi hareketleri. :) gün boyu hareket etmediği sürece stres etme kendini bol bol dinlen Allah sağlıkla kavuştursun 💖
prenses01_ @Pinaralper 3 gundur az hareket ediyo hiç etmese kafayı yerdim heralde ilçede olduğum için doktor perşembe günü geliyor
Pinaralper prenses01_ az etmesı normal eskısı gıbı olmayacak cunku uyku dongusu basladı artık mesela benımkı 1 saat once delı gıbı donup tekmelıyodu 1 saattır uzanıyorum hareket yok o tamamen bebekle alakalı az hareket etmesınde sorun yok hıc etmese sıkıntı ben cıkolata falan yemıstım ogun ona bıle tepkı vermemıstı dusunun ama sonra kendılıgınden normale dondu sız persembe doktor gelınce gıdın ozamana kadarda yarın doktorunuzla bı ıletısım kurup anlatın durumu ıcınız rahat etsın