Kaganla9 Gaziantep anneleri burada mı? 🥰Hangi doktora gidiyorsunuz ve doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı???
sevda_ak Kaganla9 Abdullah Göymen e gidiyorum Liv de düşünüyorum doğumu doktorumun orayla anlaşması 4500 müş. Siz kime gidiyorsunuz ?
Gulten27 Kaganla9 şimdilik devlet Hastanesi’ne gidiyorum ablamda orda doğum yaptığı için memnun kaldığını söyledi bende şuan memnunum inayet Topçuoğluna