Seroy Kızlar merhaba avokadoyu nasıl tüketiyorsunuz mesela nelerle karıştırıyorsunuz ne sıklıkla yiyorsunuz? İnternete baktım ama genelde salata ve yemeklerde tarifi var sizin yaptığınız farklı bir şey varmıdır?
Pembepanterr Seroy labneyle ezip birkaç damla limon sarımsak tuz ve zeytinyağıyla karıstırıp yiyorum güzel oluyor
Seroy SusamTanecigi dün bunu denedim çok güzel oldu daha önce ilk yedim sade sade yesim tadı pek hoş gelmedi 😊
Booncukk Aynur-13 limon suyu bol karabiber tuz biraz zeytinyaği ez karıştır üstüne minik domates kes karıştır ekmeğin üstüne sür ye ☺️
Senayyalcin Seroy Kızarmış ekmeğin üzerine ezip sürerek ve karabiber,limonla güzel oluyor labne de eklenebilir yoksa ben yiyemiyorum tadi kötü😂
Bsra1111111 Senayyalcin ay ay ben geçen deneyeyim dedim midem bulana bulana yedim yarısını çöpe attım ya yenmiyor nasil yiyorlar allhim
Feyza-nur Seroy tam olmuş olması kazım ezik yani içine biraz labne peynir biraz limon sık azıcık tuz azıcık sıvı yağ ( zeytin yağı güzel oluyor ama bana kokuyor kullanamıyorum) böyle tüketebilirsin tadi güzel oluyor içine ceviz filanda koyabilirsin
Esmos26 Seroy tost yapıyorum beyaz peynirle ezip ekmeğe sürüyorum üstüne domates kaşar peyniri kekik azıcık tuz çok lezzetli ve doyurucu oluyor ekmek olarak çavdar ekmeği tüketiyorum ☺️
Lulemom Limon zeytinyağı tuz ekleyip iyice ez. Rahatsız etmezse çok az sarımsakta rendele. Ekmeğe sür. Üzerne de beyaz peynir 🤌🏻Ben yarım avakadoya yarım limon sıkıyorum. Ekşiyi çok severim. off anlatırken ağzım sulandı 🙊
happypregnant29 Seroy ben pudingini yapıyorum direk yiyorum yada krem peynir kekik kırmızı biber yapıyorum veya sarımsaklı limonlu her türlü yerim yani 😎
balarisi06 Seroy avakadoyu ikiye bölüp kaşıkla tabaga alıp üzerine tuz karabiber zeytinyağı kıyılmış maydanoz limon yapıp çatalla eziyorum ekmeğe sür ye 😂 of leziz
Alyaesmaa Seroy İlk haftalarda midem bulanırken yemiştim o günden beri ağzıma sürmüyorum çok kötü oluyorum görünce