Jade06 Herkese merhaba. Üç gün sonra 38+0 olacağım. Ara ara karnımın altına ağrılar giriyor ama henüz doğum sancılarım başlamadı sanırım 😊 Heyecanla bekliyorum. Sizde durumlar nasıl sevgili anneler?
B_isik Jade06 beeen 19 mayıs ben de her an çıkaracakmış gibi hissediyorum 😂 mide, karın, sırt ağrılarım var 2 gündür yediklerim de midemi bulandırıyo. Ara ara da çok aşağıda hissediyorum 😂 ya da çok panik yapıyorum 😂
Sose Jade06 bizim son günümüz 29 mayıs ama bana erken gelicekmiş gbi geliyor.. Birde bebek 1 hafta önden geliyor.. Bendede ağrılar başladı artık arada sırada nefesimi kesiyor valla uzanıyorum hemen
Jade06 Busra2212 Benim de bayramda doğuracakmışım gibime geliyor 🥰 Bir an önce kavuşmak istiyor insan. Son haftalar gerçekten geçmek bilmiyormuş 🤗
Busra2212 Jade06 aynen gerçekten geçmiyo artık kızıma kavuşmak istiyorum inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza 🙏🥰
Jade06 Sose Son bir kaç gündür benim de nefesim daralıyor. Astım hastasıyım üstelik. Doğum anında nefesim yeter mi acaba diye korkmuyor değilim. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ve doğum hikayemizi burada paylaşalım 🥰
huzursahibi Jade06 benim de 19 mayıs 😍 artık doğurma istiyorum kendimi tartamıyorum valla oturamıyorum kalkamıyorum yatamıyorum uyuyamıyorum. Eşim de ben de kadir gecesinde doğmuşuz belki kadir gecesinde gelir o da 😍 görümcem o da Kadir gecesinde doğarsa mahalleli kapınıza çaput bağlamaya başlar diye dalga geçiyor 😂😂😂
busra-_-01 Jade06 benim başından beri gittiğim doktor 10 gün önce 2500 dedi bir kaç gün önce başka bir doktora gittim 3200 dedi kime inanacağımı şaşırdım
Jade06 Sose Yaklaşık 3 kilo dedi geçen hafta. Bakalım artık. Astım ilaçlarıma devam ediyorum zaten. Bebeğim oksijensiz kalmasın da başka bir şey istemiyorum.
Balonnnnn Jade06 bizimki de 21 Mayıs planlı sezeryan o zamana kadar bi sıkıntı çıkmazsa tabi 😊 ağırlar Full kadro bi eksik yok beraber yaşıyoruz 😅
Jade06 Balonnnnn Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Günü belli olunca hazır oluyorsun en azından 🥰
Jade06 busra-_-01 Her ultrasyonda farklı sonuçlar çıkması normal aslında. Önemli olan sağlıklı olması. Ayrıca artı eksi söylüyorlar zaten, sıkıntı yapmayın. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻