Deryayurt Şimdi bilmiyorum ama geçen sene ben ameliyat oldum. 6 Hafta sonra kontrole gidecektim, bir kapandı pir kapandı Nisanda gideceğim kontrole temmuza gidebilmiştim. Pandemi hastanesi oldu demişlerdi randevu alamadık 🤷🏻♀️ siz arayın yarın sorun öyle gidin isterseniz 👍🏻