efruzebrar_ Hanımlar gebelikte tüylerin geç çıkması için karınca yağı kullanılabilir mi ? Kullanan yada bilgisi olan var mı acaba 🤗
Minikom efruzebrar_ ben kullanıyorum 17 haftalık hamileyimde bı sakınca olcagini düşünmüyorum şahsen ben sonuçta çatlak olmasın vs. diye başka yağlar kullanılıyor alerjik bı yapı olmadığı sürece bı sorun olmaz sanırım
efruzebrar_ Lulemom normalde de kullanılıyor diye duydum ama ağdan sonra lazerden sonra falan tüyleri azaltıyormuş bende acaba gebelikte de kullanılır mı diye merak ettim 😊
Minikom efruzebrar_ 6 7 aydır kullanıyorum düzenli şekilde baya etkisini göruyorum hem azaltıyor hemde tüylerin çıkmasını geciktiriyor
Minikom efruzebrar_ rica ederim ne demek yine kuşkuda kalırsanızda aktarlardan alırsanız eğer alırken sorabilirsiniz yine bilgileri olabilir belki
efruzebrar_ Minikom trendyolda görmüştüm oradan alırım diye düşünüyordum ama aktardan almak daha mı iyi olur acaba bilemedim 🤭
Minikom efruzebrar_ fiyat olarak daha uygun ilk aldigimda aktardan almıştım sonradan trendyoldan almaya devam ettim aynı ürün zaten aklinizda soru işaretleri kalmasın istiyorsaniz sorabilirsiniz aktarlara