Aisa Vakit geçmiyor durdu sanki gun yaklaşinca sizde nasil durum ? Bu ara 30 haftalığız. Daha 9 haftamiz var 🤭
Birkiz Aisa 31 haftanın ıcındeyım benım ıcınde gecmıyor bı an önce sağlıkla gelsın dyorum sonra da diyorum bu gunlerın tadını cıkart 😆
glnzem Aisa 30 a kadar Benim için hamilelik çok rahat geçti hiç hamile olduğumun farkında bile değildim 30 dan sonrası zorluyor 😊
Aisa Birkiz malesef ben tadını çıkartamiyorum , ayaklarim baya şişti duş almakta bile zorlaniyorum , mide bulanti kusma hala devam
Aisa glnzem ben hep mide bulamtıyla geçirdim hamileligimi ,Korona da iştin içinde , 7 ay bouyu çikmadim dişariya , en uzak markete gittim hep evde kaldim ,
Mom789 Evet geçmiyor bir an önce 37 uzerini görüp doğum telaşı sarsın ve şu bebe içimden çıksın rahatlayim istiyorum 😅
Ozge98 Aisa bende 31.haftamdayım aynen öyle bir türlü günler geçmek bilmiyor 🙈 eşim bile diyor ki son 4 aydır 2 ay kaldı diyoruz sanki 😂 odasını vs diziyoruz yavaş yavaş onlarla oyalanmaya çalışıyorum