Gamzee_27 İyi akşamlar kızlar💐 Bugün birşey duydum ve sizlerede sormak istedim belki aranızda kullananlar yada bilgi sahibi olanlar vardır. Meryem Ana Otu doğum da nasıl kullanılır? Nasıl bir etkisi vardır? Ne yapılması gerekiyor?
glnzem Gamzee_27 sancılarınız başladığında kavanozun içine su doldurup otu içine koyup felak nas elemneşrah Fatiha ve eyetel kürsi okunur ot kendiliğinden suyun içinde açılır açıldıkça rahimin de açıldığı söyleniyor. Bunu kendiniz yapabiliyorsanız yapın yapamıyorsanız sizin yerinize bir başkası da yapabilir. Doğuma gideceğiniz zaman o sudan birkaç yudum içmelisiniz
ug_fa-3diplomalianne Gamzee_27 suya koyulup duaların okunması yeterli canım içmene gerek yok yakınında yoksa uzaktan bile yapılabilir benim arkadaşım buldu benim için, başka şehirden hatta, suya koyup okucak duaları benim için