Burcu_ilhann Merhaba 9+4 hamileyim gaz sancısından ölüyorum resmen 2 gündür acillerdeyiz bugün en son lavma verdiler biraz daha iyi gibiyim benim gibi olanlar var mı ?
Ozgun Burcu_ilhann benim de ilk başlarda hormonların etkisiyle çok gazım oluyordu ama sonradan geçti çok sürmedi tabi seninki gibi çok ağrım olmazdı
Sezen07 Gaz problemi hep olacak bende de ilk zamanlar oldu normal ama tavsiyem sıcak misak deme ayağında hep çorap olsun antalya ise mümkün değil ama diğer illerde hep ayağını sıcak tut 💞
Burcu_ilhann Sezen07 teşekkürler canım İnan bu sıcaklarda ayağımda sıcak su torbasıyla geziyorum geçmiyor 😞 bütün günüm ağrıyla geçiyor acillere gitmekten artık bıkkınlık geldi 😞
Dilekahinzen 17+1 haftalığım dün ilk defa gazdan taş gibi oldum yürüyemedim nasıl sancı içindeydim anlatamam konuşmakta bile zorluk çektim. Hiç gaz problemi olan bi insan değildim çok şaşırdım ya demekki hamişlerde oluyormuş korkmuştum dün biraz içim rahatladı şimdi
Umut_umut Süt de gaz yapabiliyor. Bir süre süt yerine yoğurt tüketmeyi deneyin belki işe yarar, bende yaramıştı.