Merhaba arkadaşlar, geçen hafta bebeğimi 9+5 te maalesef düşük yaptım. 7 haftalıkken doktora gittik ve her şey çok güzeldi hiçbir riskim yoktu. 3 gün sırt ağrısı yaşadım en son çok hafif bi kanamam oldu yerleşmeden kaynaklı diye önemsemedim. Ertesi gğn biraz daha fazla oldu ve doktora gittiğimizde bebeğimin kalbi durmuştu. Bebeğimi düşünmeden bi anım geçmiyor. Hep kendimi suçluyorum. Oruç tuttum ondan mı diye, misafir çağırdım ondan mı diye, çok hareketliydim ondan mı diye. O kadar yıpranmış durumdayım ki buradan bebeğimin gelişimini takip ettikçe mahvoluyorum. Başına böyle bi şey gelen var mı varsa lütfen söylesin…