DenizSayer Aysnur97 eşin mi alıyor canım eğer öyleyse alımını kısıtlayabilirsin ya da az litre olanlardan alsın
aannepandaa Aysnur97 bebeğinizi düşünün dicem ama muhakkak düşünüyorsunuzdur. Doğduğumda gaz yapıuor diye zaten asla içemeyeceksiniz. Şimdiden alışıp içmemeniz en güzeli. Hamileliğimde toplam 2 bardak gazlı içecek içmemişimdir. Şimdi 25 günlük. Gazı olacak diye neleri neleri yemiyorum bilseniz..
Gizemis Aysnur97 cok zararlı bence içmeyin yaa. Ben hiç ağzıma koymadım. İçmeye bile korkuyorum. Onun yerine soğuk ayran için miss. Cok canınız çekiyorsada Torkunun No-on var onun tadı da güzeldi. İçeriğide temiz ayrıca. Arada sırada için çok canınız çekiyorsa yani
Rusen96 Aysnur97 birden birakamiyorsanda yavaş yavaş azalt canim. Benimde cok canim isterse esim içtiginde bir iki yudum aliyorum geri birakiyorum en azindan beni tatmin etmis oluyor
DenizSayer Aysnur97 canım bebeğini düşün içme bende mesala aşırı cips istiyorum ama kendimi tutuyorum eşim bile tutuyor yalvarıyorum al diye çoçuk istiyor diye yok zararlı diye almıyor bende almıyorum düşündüğümden bebeğimi
Lulemom Bebeğini ve kendini düşünürek içmiceksin. Kimse sana hiç içme demez zaten. Doktorum haftada bi bardak iç bişi olmaz dedi. Bazen içmediğimde oluyo. Şartlama kendini psikolojini yönetmek senin elinde