Yabrukus Selamlar bu avm havalimanı vs yerlerdeki dedektörlerden geçiyor musunuz hanımlar ve tehlikeli değildir umarım ? Bazen zorluk çıkarıyor anlayışsız insanlar çünkü
NaimeYilmaz Yabrukus Bı zararı yokta sırf çok havalı gelıyor dıye gecmıyorum 😂 Tadını cıkarıyorum butun ayrıcalıklarımın ama bu canta konan yerler varya o tipler sakıncalı mesela cantanda ılac yemek varsa koymayn 🌸
MerveMustafaKaraku Yabrukus güvenlik görevlisi olarak cvp vereyim. Çok olmasada bebeğin etkileneceği kadar radyasyon var bu cihazlarda. Geçmek istemezseniz kimse zorla geçiremez bu şekilde bi hakkınız var. Sadece el dedektörüyle size temas etmeden üstünüzü arayabilirler bunun bi sakıncası yok. Çantanızda ilaç yiyecek vs. varsa x-ray cihazından geçirmeyin. Onu da el dedektörüyle kontol ettirebirilsiniz. Yardımcı olmuşumdur umarım ☺️ Yalnızca Havaalanlarının sistemi nasıl bilmiyorum.
Zhrnc Yabrukus bi zararı yok diyorlar ama ben geçmiyorum Dediğin gibi bazı yerler sorun olmaz geçebilirsiniz diyorlar O zamanda eşim sağolsun askeri kimliğini gösteriyo aranmadan sorun olmadan geçip gidiyoruz ;)
Gulsahh Hulyarecep radyasyoon yok o cihazlarda senelerce bunun egitimini almis biri olark soyluyorum tamamen manyetik elimizdeki telefondan bile zararsiz sma bnde havali durdugu icin gecmiyorum😆😆
Gulsahh Hulyarecep yoo hic oyle bi yazi yok yanlks hatirliyosun bence zarari yok emin olabilirsin ama gecme bosver hamileyiz bizz butun ayricaliklarimizi kullanalim ohhh 🤗🤗🤗
Gulsahh MerveMustafaKaraku uzun zaman guvenlik sektorunde bulunmus ve bunun egitimlerine katilmis ve egitimini vermis biri olarak yazdiginiza cok sasirdim radyasyonun r si bile yok kapi dedektorlerinde manyetik tamamen . Elimizdeki telefonlardan daha masumlar yani inanin ogg olarak yanlis bilgi sahibi olmaniz üzücü
Aslihan26 Avm lerdekilerde problem yok geçilebiliyor. Ama havaalanlarındakilerden geçilmemesi gerekiyor bildiğim kadariyla
MerveMustafaKaraku Gulsahh yani ne diyeyim bilmiyorum size mi bana mı yanlış eğitim verilmiş bilmiyorum. Bunu tartışacak değilim ama geçilmemesi şart bi durum bence.
Gulsahh MerveMustafaKaraku 😁😁😁😁😁 dün gülerken birden ağlamaya başladıgımda bi terslik oldugunu anlamistim 😁😁😁 allah yardimcimiz olsun