Canım oturuyorsan biraz uzanıp dinlen hala devam ediyorsa biraz evin içinde yürü bunları yapmana rağmen düzenli olarak devam ediyorsa sancın başlamış demektir.ilk hamileliğimde benimde böyle başlamıştı.söylediğim şeyleri yaptım ama hala devam etti.belki 1.5 2 saate yakın evin içinde böyle vakit geçirdim.ve 2 saat sonrasında nişanım geldi leke şeklinde ve sonra hastaneye gittim.38+5di bu durumu yaşadığımda