mombursamom 2017 de kızıma hamileyken cikti tırnağıma gecti ne kullandmsa fayda etmedi tabi hamilelik ve emzirme. Bittkten sonra ağır ilaçları.
Şimdi ikinci kizima hamileym bu aua kadar tırnaklarımi toprpuledim kolonya ile dezenfekte ettm oyle gecti şükür. Ama.bu hafta yine ayaklarimi sarmaya başladı mantar. Tramadol kullnyorm binden gittm sabunu almstm onnla yikiyorm