Tostiginannesi Kızlar affınıza sığınarak bişey danışmak istiyorum erken doğum riskim var genital bölgeye ağda yapsam bi risk teşkil eder mi yada. Ne yapmalıyım bilgisi olan paylaşabilir mi 🙏🏻
Lulemom Tostiginannesi bilmiyorum ama riskli bi durumu var mı ki. Sonuçta dış cilt. İçine bişi girmiyo. Benim riskim yok en başından beri ağda kullanıyorum. Acaba kendini kasarsan sıkarsan falan bi sorun olur mu 🤔 bilemedim. Doktoruna sormayı denesen
kucuktosbik27 Tostiginannesi ya burda doğumu tetikliyor diyenler çok oldu ağda için bikini bölgesini makinayla alacak cesaretiniz varsa helal olsun diyeyim 😅 eldiven yada jilet kullanmanızı tavsiye ederim kaç haftalıksınız bilmiyorum ama ağdayı kendiniz 32 den sonra pek mümkün olmuyo göbek müsade etmiyor genede doktorunuza bir danışın isterseniz
Kbradm Tostiginannesi şuan vajinal bölge esnemeye çok müsait olduğu için sarkmaya sebep olacağını düşünüyorum ben baştan beri jilet kullanıyorum hem pratik hem acısız bide erken doğum bile olsa hastane odasında bile temizliğinizi rahatça yaparsınız bence
silakabadayi Tostiginannesi kendini kasıp kasmamakla alakalı bi durum bence. Bende hep ağda kullandım 39+6 da hala doğumla ilgili bir belirtim falan yoktu hiç nolur nolmaz diye son kez yine yaptırdım kendimi biraz kastım galiba akşamına sancım başladı 🙄