Ben daha önceki gebeliğimde Sibel hanıma gittim. Maalesef düşükle sonuçlandı ama Sibel Hanimda da Berna Hanimda da Mehmet Ali Beyde de doğum yapan arkadaşlarım var. Memnun olan da var olmayan da hatta ikinciye giden de. Biraz doktor ve hastası arasındaki iletişime, hastanede karşilaşacağin kişilere, atmosfere ve o anki kişisel tecrubelere de bağlı sanırım bir şeyler. Inşallah hepimiz güzel süreçler, doğumlar yaşarızzz.🙏