36+4ten bildiriyorum bende de aynıları oluyor😄 hatta bazılarının şiddeti o kadar fazla oluyor ki hemen dakika tutmaya başlıyorum sonra geçiyor ve bidaha çook sonra ağrıyor. bayağı düzensiz yani. bazen vajinama iğne gibi ağrı giriyor, bel ağrım var. düzenli ağrıyı anlayamayacağım diye çok korkuyorum