Almla canım etkilemek istemem ama bende daha bugün aldım tarlusali karnım davul gibi iyice şişkinlik oldu . Ama benim bildiğim duyduğum araştırdığım kadarı ile tarlusal en masum bebek varsa bile en zarar vermeyecek adet sokturucu imiş . Ve bazı kadın doğumlular bebeğin tutunmasini kolaylaştırdığını söylüyormuş . Burda okudum internetten falan araştırdım baya. Ama tabi karar senjn şimdi Allah korusun bişey falan olur vebalini almayayım .ama bende geç döllenme varsa bile diye tarlusal aldım başka ilaç kullanmak istemedim